Meskalin.cz/Fórum/Kde sehnat kaktusy pro začátečníky v Brně?

Kde sehnat kaktusy pro začátečníky v Brně?

Hledám tipy, kde bych mohl koupit nějaké kaktusy pro začátečníky tady v Brně. Jsem úplný nováček a zatím nemám žádné zkušenosti s pěstováním, takže bych rád začal s něčím, co není příliš náročné na péči. Slyšel jsem, že kaktusy jsou ideální pro lidi, kteří nemají moc času nebo mají tendenci zapomínat na zalévání, což mě celkem láká. Mám rád různé druhy, ale nevím, které by byly nejlepší pro začátečníky. Myslím, že by bylo fajn mít něco menšího, co se dobře vejde na okno nebo stůl. Také bych se chtěl zeptat, jestli existují nějaké specializované obchody nebo trhy v Brně, kde bych mohl najít pěkné rostliny a dostat i nějaké rady od prodavačů. Nechci kupovat kaktusy někde v supermarketu, radši bych se podíval po místních zahradnictvích nebo obchodech zaměřených na exotické rostliny. Zajímalo by mě také, jestli máte nějaké doporučení ohledně druhů kaktusů, které by byly dobré pro úplné začátečníky a nehrozilo by jim příliš velké nebezpečí úhynu. Zkrátka hledám všechny možné informace o tom, kde koupit kaktusy v Brně a jak na jejich pěstování. Děkuji moc!

176 slov
1.8 minut čtení
14. 3. 2024
Jakub Kopecký

Nejlepší místo na kaktusy v Brně je určitě Zahradnictví Koryčany, mají tam široký výběr a prodávají i menší kousky pro začátečníky. Pokud chceš něco fakt jednoduchého, doporučil bych třeba Echinopsis nebo Mammillaria, ty jsou celkem odolné. Občas mají trhy na Zelňáku, tak se tam podívej, tam taky bývá pár stánků se sukulenty a kaktusy. Je fajn se zeptat prodavačů na péči, většinou ti rádi poradí. Zkus taky obchody jako Flora nebo nějaké místní zahradnictví, co mají specializaci na exotické rostliny. Vždycky si můžeš vzít kaktus, co ti padne do oka, ale pamatuj, že málo vody a hodně světla to je základ. Tak hodně štěstí s pěstováním!

106 slov
1.1 minut čtení
10. 10. 2024
Ladislav Krátký