Meskalin.cz/Fórum/Jaké aplikace doporučujete pro péči o sukulenty?

Jaké aplikace doporučujete pro péči o sukulenty?

Zajímalo by mě, jestli existují nějaké aplikace, které by mi mohly pomoci s péčí o sukulenty. Jsem docela nováček a mám pár rostlinek doma, ale občas nevím, kdy je zalévat, jak moc slunce potřebují nebo jestli je třeba je přesadit. Myslím, že by bylo super mít něco, co by mi to připomínalo a dalo rady. Slyšel jsem o různých aplikacích, ale nejsem si jistý, které jsou opravdu užitečné a co všechno umí. Je nějaká aplikace, která by mi mohla ukázat i specifické potřeby jednotlivých druhů sukulentů? A co třeba možnost sledovat růst a zdraví rostlin? Případně by mě zajímalo, jestli někdo má zkušenosti s používáním těchto aplikací a jestli mu to opravdu pomohlo. Děkuju za jakékoli tipy a rady! A ještě bych chtěl vědět, jestli součástí těchto aplikací je i nějaký kalendář péče nebo něco podobného? Díky moc!

138 slov
1.4 minut čtení
31. 7. 2023
Tomáš Chalupa

Zkus třeba aplikaci "Plant Care" nebo "Happy Plant". Obě mají skvělý kalendář péče, kde ti připomínají, kdy a jak zalévat. Můžeš si tam zadat různé druhy sukulentů a aplikace ti ukáže specifické potřeby pro každý druh. Mě třeba pomohla s tím, že jsem si uvědomil, že některé potřebujou víc slunce než jiné. Kromě toho můžeš sledovat růst a zdraví rostlin, což je super. Jinak ještě "Flora" je fajn, ale ta je spíš na identifikaci rostlin, než na péči. Pokud jsi nováček, tak tyhle tři by mohly být dost užitečný. Zkušenosti mám dobrý, fakt mi to pomohlo mít přehled.

98 slov
1 minut čtení
13. 2. 2024
Marcela Pražáková

Existuje pár aplikací, co by ti mohly pomoct s péčí o sukulenty. Já osobně doporučuju například "Plant Care" nebo "Gardenia". Obě mají funkce, co ti připomínají zalévání, sluníčko a dokonce i přesazování. Můžeš tam přidávat jednotlivé rostlinky a sledovat jejich potřeby. Zvlášť u sukulentů je dobrý mít přehled, protože každej druh může mít jiný nároky.